قصص منوعة

نار غيرتي.ادم ولانا و انكسار قلبي. الجزء السابع

نار غيرتي. و انكسار قلبي. الجزء السابع
نار غيرتي.ادم ولانا و انكسار قلبي. الجزء السابع
 معلش يا بنات مش هعرف اعمل غلاف لأنه هياخد وقت وانا لسه بفكر ف
أحداث و أول مره اكتب و محتاجه اعرف رأيكم ف كل فصل.
مثلا من ناحيه الرومانسيه ف فصول اكتر من فصول. انا حاسه أن
ف فصول نزلتها مكنتش حلوه.

الفصل السابع
آدم بصوت مبحوح :أحمد صاحبي عمل حادثة يا لانا وهو ف العنايه

المركزية دلوقتي وبعدين بدأت ف العياط بهدوء. 
لانا خدته ف حضنه. وهو سايب نفسه ليها. أيدها هي اللي بتحركه
يا إما تاخده ف حضنها يا تبعد عنه
آدم :بيحضنها اكتر. لانا انا مش قادر استحمل. مره اتحرم من خطيبتي
و دلوقتي اتحرم من صاحبي
لانا بصدمة ووجع بعدت عنه
آدم بصلها بحنيه علشان ترجع تحضنه تاني
لانا :بكبرياء لا
نزل آدم عينه و حط أيده ع وشه
فجأه الباب رن
لانا بانهيار :بتعملي ايه هنا. عايزه ايييه
جودي جريت على آدم ال قاعد ف الريسبشن وراحت علشان تحضنه
آدم فرح لما شاف جودي بس لما جودي راحت علشان تحضنه
هو مسك أيدها براحه وبعدها عنه تلقائي كده. زي ما يكون بيقولها
انتي حبيبتي اه وانتي ف قلبي بس انا عمري ما حضنتك قبل كده.
و لانا بس هي اللي بتحضني وانا أدمنت حضنها هي وبس.

جودي فكرته بعد عنها علشان تعبان
آدم بضعف وحنيه ايه اللي جابك
جودي برقه خفت عليك
آدم ضحك بضعف لحنيتها حتى بعد ما اتجوز غيرها لسه بتحبه وحنينه عليه
لانا واقفه مصدومة من المنظر طب ياريته كان جوزها وبس.

لا دا هي كانت بتحبه قبل الجواز.
لانا بصت عليهم وهما مع بعض وفكرت تمشي وتخليهم يشبعوا
ببعض مع أنها كانت عايزه تشد جودي من شعرها
آدم :بيبص في الريسبشن ع لانا مش لاقيها
آدم بخضه :جودي لانا راحت فين
جودي بحيرة وضيق مش عارفة
آدم بعصبية يعني ايه مش عارفه اومال مين فتحلك الباب
جودي بزهق هي بس معرفش راحت فين ما تغور ف داهيه
آدم بخضه قومي يا جودي شوفيها فين بالسرعة. مش قادر أقوم
جودي بعصبية عايزها ليه
آدم بصرامه دي مراتي
جودي ب ألم طب وانا ايه بالنسبه ليك
آدم بزهق قومي شوفيها فين يا جودي قبل ما تبعد قووووومي
جودي بعند مش هقوم يا آدم

لانا بانهيار و بكاء وهي بتنزل من على سلالم العماره

وقاعده تعيط ومش قادره تمشي من وجع قلبها.
لقت 3 شباب كبار اول ما شافوها قرروا يروحولها.
واحد من الشباب اوووف انتي رايحه كده فين
لانا بخوف وبترجع ل ورا
الشاب التاني :هما ازاي يسيبوكي تخرجي كده من البيت
لانا وهي مش فاهمه وبخوف وانت مالك
الشاب التالت يعني بالجمال دا والرقه دي وف الآخر تطلعي شرسه
الشباب قربوا عليها ولانا مش عارفه تعمل ايه. فجأه لقت نفسها بتصرخ
وتقول آدم وطلعت السلالم بسرعه.

لانا وهي بتجري بس هما أسرع منها و بدأو يتحمرشوا بيها 🙊

لانا تصرخ وتعيط. ومغمضه عينها جامد وكل اللي و صوره آدم محطوطه ف خيالها.
وجع قلبها ولا وجع جسمها الاتنين إحساس خنيق
فجأه بعد ما كان ف اكتر من ايد ع جسمها. حست ب ايدين تانين. كأن ف واحد زياده جه
بس ثواني الايدين دول هي تعرفهم هي حاسه بيهم. فتحت عنيها لقيته

آدم ولقت ال 3شباب واقعين ع السلم مضروبين.
فجأه لقت أنفاس بتحرق طالعه من بوء آدم. بتحرق وشها و صدره من
كتر الغضب بيرتفع وينخفض من كتر الشهيق و الزفير وعنيه بتطلع نار

لانا اول ما شافته نست كل اللى حواليها وحضنته جامد اوى وهي بتعيط
لانا بضعف وبكاء :آاااااادم
آدم مسك رأسها ب أيده الاتنين وبصلها وهي على قمه غليانه وزهقه

ولما شاف عيونها واطمن أنها هدأت شويه

مسكها من أيدها وطلع ع السلم وهي طلعت وراه.
أول ما وصلوا الشقه. آدم قفل الباب جامد ف اتخضت  بس فرحت اوى

انها وصلت شقتها هي بتحس ب أمان فيها.
آدم بعصبية ونيران جواه وحاطط أيده ع الباب و الايد التانيه مسك
لانا من هدومها من حماله تيشرتها
آدم بعصبية وغيظ ف حد يطلع من شقته باللبس دا
لانا:بعد ما بصت ع لبسها شهقت انا ازاي طلعت كده بشعري
و اكتافي متعريه و ف فتحه من عند الصدر دا غير ضيق ومش مخبي
حتى بطنها كامله دا غير البنطلون الضيق اوى.
آدم وهو بيشد ف حماله البلوزه بغيظ. ومن رقه البلوزه الحماله والبلوزه
بيتشدوا معاه اكتر و بيبدأ يظهر جسمها اكتر

لانا بكسوف وخوف شالت أيده ومسكت بلوزتها من قدام لانا بضعف و طفولية آدم

آدم بيغلي من الزهق والغير :اعمل فيكي ايه دلوقتي

لانا بتوتر وانا ذنبي ايه
آدم بعصبية اكتر يعني عادي كده لما تخرجي بالمنظر دا ويتحمرشوا بيكي

و بصوت أعلى و حسره دا انا اللي جوزك ولسه ملمستكيش
لانا بتريقه وتلمسني ليه اصلا وانت بتحب غيري يا خاين يا دون
آدم بعصبية اكتر اومال هما اللي يلمسوكي
لانا بعصبية وانت مالك انت. انا راضيه ملكش فيه
آدم بنار جواه وصوت عالي :راضيه؟؟؟؟

لانا بانتصار اه عادي مش هتفرق. ما انت رفضت حبي ليك وهتموت عليها هي.

يبقى جسمي دا ملكش دعوه بيه.

آدم وعنيه احمرت خالص. ازاي مراته تقول كده قدامه
آدم قام مقطع هدومها ولانا شهقت و صرخت
لانا وهي ماسكه أيده الاتنين بضعف ومكسوفه وخايفه ومجروحه آدم سيبني

آدم مش حاسس بنفسه خالص و………
لانا بصراخ آدم بعد عني وشهقات عياطها بيزيد

لانا مش راضيه تهدي وقاعده تصرخ و تذوقه وهو مش قادر يهدي.

و مينفعش يبعد لازم يكسرها علشان تبطل كلامها الساذج دا اللي مينفعش
أي ست تقوله ل جوزها أو حتى طليقها.
لانا عملت نفسها اغمي عليها. آدم وقف وقلق وقعد يبص ل وشها مستني منها تفتح عينها
أو أي حركه تطمنه أنها كويسه.
شالها و دخلها اوضتها. و بص بزهق لهدومها المتقطعه
وافتكر لمسات الرجاله ليها قام بكل عنف بيقلعها هدومها علشان ينسى أن حد لمس حبيبته
شهقت لانا لما لقته بيقلعها هدومها
آدم بصدمة وعيون ملامحها قاسية. كنتي بتستهبلي عليا؟؟
لانا :بكبرياء انت مدايق اوى ليه كده انت مش بتحبني انت بتحب جودي.
يهمك ف ايه بقا اللي حصلي
آدم مقدرش يستحمل كلامها ف هو راجل شرقي
آدم بصوت عالي ويخوف يهمنى انك مراتي بتاعتي ملكي انا.
لو انا مش عاوزك تفضلي ملكي لحد ما يجي يوم و اعوزك

لانا بانهيار وببكاء قعدت تعيط وتصرخ. طلقني يا آدم و روحلها بدأل مش شايف غيرها.

انا اتجوز حد يحبني.
قربت من آدم وحطت أيدها الاتنين سندتهم ع صدره واكتافه العريضة.
لانا بضعف هو انا وحشه يا آدم علشان مش استاهل اني اتحب ويكون جوزي هيموت عليا
آدم هدأ نبضات قلبه وزهقه راح ومحسش بنفسه إلا وهو بيبوسها من شفايفها.
دا أفضل رد ممكن يطلع صدق مشاعره
لانا مش اعترضت بس غمضت عينها وبس

آدم بعد شفايفه عنها بحنيه و ساب عيونه هي اللي تتكلم.

لانا هي كمان سانده بايدها و صدرها وبطنها ع أكتاف وصدر و بطن آدم(جسم آدم)
سابوا عنيهم هي اللي تتكلم. وبعد نص ساعه من لغه العيون.

لانا بابتسامة رقيقة مسكت ايد آدم وبدأت تمشيها ع أجزاء معينه من جسمها
و آدم سايب نفسه ليها. هو بس مركز و غرقان ف عيونها.
لانا بدموع خفيفه وضعف آدم ب.. و…. س…. ن…… ي عايزه أنسى لمسات الشباب

دول ليا. مش طايقه جسمي. عوضني انت بلمساتك

آدم ما صدق أنها قالت كده و بدون تفكير التهمها ب شفايفه. أحيانا بحنان والاخري بعنف.
و لانا ترغب بالمزيد…..

لو مستعجلين ع الباقي الروايه هتلاقو ع اللينك التالي

قرأه الاجزاء كامله

اضغط هنا
👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء الاول

اضغط هنا
👇👇👇👇👇👇👇👇

https://goo.gl/cCdTuk

الجزء الثانى

اضغط هنا
👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء الثالث

اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء الرابع

اضغط هنا
👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء الخامس

اضغط هنا
👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء السادس

اضغط هنا
👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء السابع

اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء الثامن والتاسع والعاشر

اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء الثانى عشر و الجزء الثالث عشر و الجزء االرابع عشر و الجزء الخامس عشر

اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء العشرون

اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء الواحد وعشرون
اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇

الجزء اثنين وعشرون

اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء ثالثه وعشرون

اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇

الجزء اربعه وعشرون

اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇👇

الجزء خمسه وعشرون

اضغط هنا

👇👇👇👇👇👇👇👇

 

وتباعونا على جوجل

الوسوم
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock